sparkliing

Alla inlägg den 7 september 2010

Av Samira - 7 september 2010 18:22

INGEN! :) muhahaha.

Igår ringde bästaste Josefin,

och vi pratade massor om Hudiksvall. :)

Jag har sökt ett par jobb där,

pratat med en bar-ägare som just nu söker lite personal,

dock inte på heltid.. Men ska träffa honom den 18e :)

Och så har jag börjat leta lägenhet där.

Fast Josefin tvingar mig att leta efter en ETTA (!) :(

usch. Jag gillar inte ettor. Jag vill ju liksom kunna ha en Vägg

och en Dörr in till sovrummet. Och ett KÖK! Det är oftast Kokvrå i ettor,

om man ska bo mitt inne i stan.

Men men, får väl försöka överleva det fallet, haha ^^

Hon har iallafall loovat mig att hjälpa mig att göra det fint i lägenheten,

om det skulle bli en fjuttig liten etta ^^ Och som Tur är så ÄÄLSKAR Josefiin

också rosa! :D yeeey!


För tillfället jobbar jag bara på Amazon, vilket bara är några gånger i månaden,

så det är ju inte så mycket inkomst i det direkt, :P


Hämtade precis bilen på verkstan, och blev Glatt överraskad över att

det bara gick på 1800 kronor!

Fast Snoken hade sagt att det skulle gå på runt 3000! :O

Dom är för jävla snälla mot mig där nere, alltså.

Kan bero på att jag lämnade in bilen ganska mycket förra året (A)


Nu ska jag ääta lite,

sen ska jag ut till lillsyrran o kolla på IDOL! :) <3 <3 <3


btw så är det sjuukt tråkigt att vara hemma själv och

inte ha något att göra. Men men!

Jag har ju damp-katten iallafall. <3



Peace out, homies!


PUSSPUUUUUUSS :* <3

Ovido - Quiz & Flashcards