sparkliing

Alla inlägg den 15 september 2010

Av Samira - 15 september 2010 18:27

Typ, helgen som var, veckan, och den kommande helgen. :P

I helgen som var så var det först lite jobb som gällde på Fredagen.

På lördagen var det Dunkersdagen och sång med kören,

och sen Fest i Parken senare på kvällen. :)

På Söndagen var det Gröna Lund med härliga männskor. :)


Veckan har varit både rolig & tråkig.

Jobbade i skolan i Måndags, igår och idag har jag typ inte gjort ett skit.

Åkte in till Etuna med Isa igår bara, och köpte en GPS och hälsade på Fia,

Andreas och lilla söta vovven Diza :)

Imorgon ska jag jobba i skolan igen, men bara ha två lektioner.

På Fredag ska jag jobba i skolan också,

fast då ska vi ut och fiska med barnen, haha :)

Sen åker jag hem, packar ihop alla grejer i bilen,

ocg ger mig av mot mitt älskade Hälsingland i en vecka!

Vara med underbara Fredrik, Ida, Josefin & Peter :)

Och förhoppningsvis få träffa Elisabeth, Hans-Göran, Rasmus och Zara också!

Ska dessutom passa på att söka massa jobb,

samt träffa Mattias, som äger krogen Tre Bockar, på tisdagen. :)

Har möjligen en liten bartender-anställning på G där!



Jag har fått en finne på huvet, och den gör jätteont. :(

Den där onödiga kommentaren får ni stå ut med,

för jag är så sjuukt rastlös just nu! ^^




PUSSPUUUUSS! :* <3



Ovido - Quiz & Flashcards