sparkliing

Alla inlägg den 10 september 2010

Av Samira - 10 september 2010 21:20

alltså, nu bara mååste jag ju få skryta lite om hur

grymt kul saker jag ska göra inom de närmsta 3 månaderna! :O
helt sjuukt vad roliga grejer jag ska göra!


Imorgon = Fest i Parken, med DJ!

Söndag = Gröna Lund med Jessy, Chrissie, Palmiz & ett par andra!

Måndag & Torsdag nästa vecka = Jobba som lärare

Fredag nästa vecka = Åka till Hälsingland (<3) och stanna där i typ en vecka!

25 September = Jobba som bartender på en Hoffmaestro-konsert. *statuuus*

2 Oktober = Fira världens bästa syster som fyller år!

9 Oktober = Vara brudtärna på min fasters bröllop.

12e November = Magaluf reunion kryssning i 40 timmar!

29e November = FYLLA ÅR! :)

10e December = IDOLfinalen i Globen ftw! :)

24e December = Juulafton såklaart! :D



Lite avundsjuka är ni allt, erkänn! ;) :D

Guud vad pank jag är btw! :D

Men vafan, här slänger jag in mitt livs-motto som jag

plågat Chrissie med att säga varenda dag på jobbet hela sommaren.

'Man lever bara en gång, eller det vet vi ju inte riktigt,

så det är bättre att ta det säkra före det osäkra! :) :D'

  

  

Ha en helt underbar fortsatt Fredag-kväll, gott folk!
Det ska jag ha! :)

 

  



PUUUUUUUUUSS! :* <3



Ovido - Quiz & Flashcards