sparkliing

Alla inlägg under maj 2010

Av Samira - 1 maj 2010 16:02

Fan vad dålig jag är på att blogga! :O
Jag har liksom typ inte tid med det längre nästan.

Händer mycket nu. :D

Har vikarierat som Dagisfröken hela veckan, Och varit på Grappa på kvällarna,

så det har blivit en del lååånga jobb-pass, Har varit helt slut!


Imorgon är det exakt 2 veckor kvar tills jag åker till Spanien :)

Börjar bli fett nervös...

Idag har jag shoppat lite. :D Två par skor, och en rosa klänning! ^^ Hihi.


Nu ska jag strax åka till Eskilstuna och Grappa, för ett natt-pass bakom bardisken ;P


Öuhm, vaed har mer hänt då... Just det! Steriliserade min lilla kisse i onsdags, hoppas hon blir lite lugnare nu... ^^


IMORRSE ÅT JAG FÖRRESTEN JORDGUBBAR TILL FRUKOST! :D <3


Näe, nu har jag ingenting mer o skriva ^^ Ha en bra kväll!




PUSSPUUUUSS :* <3


Ovido - Quiz & Flashcards