sparkliing

Direktlänk till inlägg 4 maj 2010

Partheeey utav bara helvete!

Av Samira - 4 maj 2010 22:06

Yeeah! Nu är det partheey med vännerna som gäller. :)


Imorgon - AvskedsParty med mina goa Eskilstunavänner :) <3

Hemmafest + utgång på Harrys. :D


Lördag - AvskedsParty med bästaste Jessy på Amazon :D <3


låtar jag hoppas på att få dansa till imorgon & på lördag:

Timbaland & Katy Perry - If we ever meet again.

David Guetta ft Kid Cudi -  Memories

Edward Maya ft Vika Jugilina - Stereo Love

Lady Gaga & Beyoncé - Telephone


:D


Torsdag den 13e Maj: Personalfest på Grappa! :D



Hallå, idag, när jag åkte till Eskilstuna, så luktade det äcklig gammal
möglig rutten mögelost mellan Örsta och Stenkvistarondellen.

BÅDE när jag åkte dit Och hem! usch.


För övrigt så är jag rätt så jävla slut.

Föregående vecka jobbade jag på Dagis för att på kvällarna

praktisera på Grappa i Eskilstuna. Det var lite segt. :)

Nu har jag bara Torsdag & Fredag kvar på Grappa,

och jag kan råkat halv-lova att bjuda på tårta på Fredag ;) (a) My bad! Haha :D

Sen på Måndag ska jag jobba på dagiset igen,

och sen är det typ bara 5 ½ dag kvar tills jag åker.

Ska nog ta o börja packa på söndag. :)


fan vad skumt det känns.



Nu ska jag kolla på mitt inspelade Desperate Housewives,

sen gå och lägga mig, och imorgon ska jag sova länge som Fan!



Godnatt babes!



PUSSPUSSPUUSS! :* <3


 
 
Jessica

Jessica

7 maj 2010 21:58

STOP CALLING STOP CALLING I DON'T WANNA TALK ANYMORE I LEFT MY HEAD AND MY HEART ON THE DANCEFLOOR!

http://jessicandersson.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Samira - 7 augusti 2012 01:04


Happy girl! Bästa tiden i mitt liv på väldigt länge, och det är jag sjukt tacksam för!Fina vänner, bra jobb, schysst lägenhet, men det bäästaste av allt, världens finaste pojkvän! <3      Ikväll har varit en mycket bra kväll,middag och vin med min...

Av Samira - 13 februari 2012 19:34


Shiit, var ett bra tag sen jag bloggade sist nu! :) Ganska mycket har hänt, men samtidigt ganska lite. Trivs som faan på Le grand, älskar kollegorna och älskar draget i baren!Varit där i 4 månader redan, känns toppeeen :) I kärleksväg har det inte hä...

Av Samira - 16 januari 2012 17:57


Skit också...Ett ögonblick av ångest.Jag måste göra något med mitt liv.Jag vill inte leva i ovisshet hur länge som helst, det går liksom inte. Jag får panik av alla dessa tusen olika grejer jaghåller på med till och från. Jobb, plugg, extrajobb, inge...

Av Samira - 29 december 2011 22:37

Så mycket att berätta om men så lite tid! Haha :) Först kan jag berätta allt jag fick i Julklapp, vilket var helt SJUKT mycket saker. Fattar det fortfarande inte. Massor, var det. Bortskämd? Ja. PianostolKnivarHanddukarBäddlakan-setVanliga lakanDusch...

Av Samira - 19 december 2011 15:05


Det känns som om någon slagit ner mig med ett järnrör,spottat på mig, rest mig upp igen för att sen slå ner mig igen och börja sparka på mig.Ungefär så, känns det.Helgen som skulle bli så himla bra blev totalt, helt, jävla värdelös, och ännu sämre än...

Ovido - Quiz & Flashcards