sparkliing

Alla inlägg den 24 maj 2011

Av Samira - 24 maj 2011 10:14

Det känns som att jag flyger fram på små rosa, fluffiga moln!
Eller trippar över en massa vackra regnbågar!
Eller svääävar! Hahah :) Glad Samira helt enkelt :D

 

Blev ledig idag, min arbetsgivare ringde precis. Skönt. :) Kan jag städa lite!
Synd att lönen inte kom idag, har lite grejer jag måste införskaffa inför balen
om 2 veckor.. :O :D Men Jessy följer med mig in till Etuna på Torsdag iaf så att jag kan handla mina nödvändigheter då. :) Vi ska btw åka Limousin till balen! Wiiie! Tufft. Aldrig åkt det förut. :) hihihi. Sen är det student..
Går nog på utspringet i Flen, sen hem till Malmköping o fira Tobbe,
sen in till Flen igen och skaka rumpa på Amazon, eftersom min käre
chef ordnat så att jag får vara ledig då :) :) :)

HÖRRNI! Vet ni vad jag precis kom på?
Om exakt 1 vecka så är det TRE år sen jag tog studenten. Ahhhh!
Gammal Samira. :( 3 år sen.. Sjukt fan.

Åh, det bara kom över mig nu...
Saknar Mickis gryymt mycket. :( Och saknar Jeja något enormt...
Saknar Jojjs oerhöört mycket!
Och Jessy :( Ikväll får jag nog iallafall träffa Mickis hoppas jag,
och imorgon och på Torsdag träffa Jessy :)
Imorgon ska vi på esteternas sista konsert i skolan 19.00 :)

Just ja, min bil tvärdog i Fredags. Mitt i korsningen uppe på "stan" i Flen.
Det var bara o sätta på varningsblinkersen och låta lillsyrran
och nån schysst random gubbe på cykel putta... Hahaha.
Sen blev jag bogserad ner till Ingemars, väntar på att dom ska ringa
och säga att min pärla är frisk igen. <3 Men det gör dom ju aldrig... :'(
Hahaha, syrran skämdes livet ur sig iallafall... :D Det var skoj.
"Det här är så typiskt dig Samira! ALLTID DU! Nu sjönk min status. Tack. TACK!"
Hehe (a) :D men jag tror att hon älskar mig ändå. lite. ;)

Näe, nu ska jag gå och käka frulle! ;)


PUUUUUUSS! :* <3

Längtar till på Fredag... :')

Ovido - Quiz & Flashcards