sparkliing

Alla inlägg den 3 maj 2011

Av Samira - 3 maj 2011 22:51

Oh, detta är/blir verkligen en awesome vecka.

Har jobbat igår och idag,
blev även antagen till Volontär Indien igår som gjorde mig så jäävla glad.
Så åker i Januari - April nästa år. :D
Imorgon är det jobb i några timmar först,
Sen Picknick med härliga Chrissie, följt av grillning
och minigolf med jobbet. Awesooome. :D
Torsdagen blir det först jobbet till 16.00, sen efter det
åka in till Flen och titta/lyssna på I want it all-musikal genrepet med Jessy :)
Fredagen ska jag först vara med bästa <(")-Marcus ett tag :D
Sen åka in till Etuna med Jeja på After-work mys på Grappa. :') <3
Lördagen är det utbildning på jobbet på morgonen, sen jobb på Amazon på kvällen. Kalle Baah spelar, ^^
Och seen på Söndag så blir det jobb på campingen. :D

omg jag är så happy. Allting går så braa!
Håller även på o planerar en sak som jag vill ska gå av stapeln i sommar. :)
Men det är en hemlis, hihih :D

Näe, nu ska jag gå och lägga mig så jag orkar upp till jobbet imorgon bitti! :)


PUUUUUUUUSS! :* <3

Ovido - Quiz & Flashcards