sparkliing

Alla inlägg den 27 mars 2011

Av Samira - 27 mars 2011 16:43



Fredagen började med jobb i Katrineholm, Greenpeace.
Jag och söt-Hanna på bild. :)

Senare på kvällen blev det jobb på Amazon, där jag för första gången
i mitt liv fick jobba nere i Garderoben! ^^ Jag mådde inte alls bra,
min fot krånglade som faan och jag haltade mig fram hela dagen och kvällen,
och ville egentligen bara vara hemma och gömma mig under täcket.
Men min snälla chef där fixade så att jag kunde jobba i garderoben istället 
för i baren, muhaha ^^ Fick sällskap av Petter en större del av kvällen,
tack för det! (Som jag förresten bestämt ska söka till Paradise Hotel. Ni ser ju själva? Han ser ju ut som en typisk Paradise-typ! ;))
     

Lördagen som följer nedan bestog av en Hel-dag med lillsyrran, <3
Shopping, bio, godis och lite fotograferande. :)
Bästa dagen/kvällen på läänge. Älskar dig bejb. Y
Förresten, ni MÅSTE Se "Hur många lingon finns det i världen",
den var helt uunderbar! Se se se!
             


Idag har jag gjort absolut ingenting hittills, förutom att duscha
och kollat lite repriser på dumburken.
Ska snart bege mig upp på byn för att handla litegranna,
sen tvätta lite. :)

Nästa helg ska jag och papi på September på Lokomotivet i Etuna, yeeey! :D
Sedan ska jag till Linköping med Jessy ;) <3


Peace jao!

Ovido - Quiz & Flashcards