sparkliing

Alla inlägg den 20 mars 2011

Av Samira - 20 mars 2011 22:39

Helgen har varit väldigt bra faktiskt. :)


I Fredags var jag först på kalas hos Karin, fick jättegod smörgåstårta! :)
Sedan sov jag hos Pontuus, :)


Igår var jag med världens bästa Jessica,
som jag har saknat ap-åsne mycket! spelade lite Wii och sen åkte vi och skällde på oansvariga, fulla människor, haha.
Synd att inte en viss person var där bara.
Hade varit skönt att få slå av sig lite aggressioner.
Men fick iaf träffa bästaste Marcus! :)


Idaag var jag ute på en promenad i det underbara vädret,
och sen var jag på Årsmöte med Friskis&Svettis på Amazon.
Vi åt pasta, pratade och dansade i en timme, det var nice. ;D
Jag halkade dessutom, druttade på arslet och lyckades
fucka upp foten ännu mer. Så nu är jag lite halta-lotta. :)


Jahaa.. Imorgon är jag inte sjukskriven längre,
så då blir det till att börja jobba igen.
Har dock börjat leta andra jobb. :/ Hur roligt Greenpeace än är,
så kommer min hälsa före. Och det är inte kul att jobba typ 10 timmar om dagen,
men bara få betalt för 6. Det tar upp så hiimla mycket tid av fritiden.
Och jag som har träningar och kör och grejer hinner ju inte käka om kvällarna...
Och så ska detju inte vara. Plus att foten min inte klarar av att stå
ute i kylan 5 timmar i sträck.
Skulle behöva sluta här och nu, men behöver pengarna. :(
Plus att jag trivs jävligt bra där också.
Det är ett givande jobb och teamet som vi är, är awesome!

Så vi får se vad som händer. Snart är det ju vår iaf :)



På Fredagkväll får ni komma till Amazon :)
Jobbar där då, och det kommer bli paaartheey! Tror det kommer bli rätt nice faktiskt. Synd att man jobbar! Haha. :P


Näe, mer musik nu, sen blire sängen. :)
Godnatt på förhand! ;D



PUSSPUSSPUUUSS :*        

Ovido - Quiz & Flashcards