sparkliing

Alla inlägg den 15 mars 2011

Av Samira - 15 mars 2011 17:56

Ikväll börjar Desperate housewifes igen :)
Så jäävla mycket som jag har längtat efter det!
Och imorgon börjar Greys anatomy igen, och sen det där
nya programmet direkt efter som också verkar skitbra! =)
Det här är den enda fördelen med att vara sjukskriven,
man missar inte alla sina favoritprogram. :D <3 haha.

Idag är en helt okej dag. Mådde mycket bättre igår.
Huvudvärken är iinte rolig idag, och illamåendet är där och retas igen.
Typiskt. Dessutom är jag ju tokförkyld nu också, gaah. -.-


Ska försöka träffa Jessy nåt i veckan, saknar henne maassaaa. :( <3
Ska försöka träffa mina fina flickor Mickis & Jeja också, <3

Tänkte ta o laga lite mat åt mig o syrran nu, som tydligen ska sova här,
men hon har slocknat i min säng, så får vänta lite och kolla på Vad blir det för mat
med Per Morberg sålänge :) Det är awesome!

Ha en bra kväll allihopa. :D


Puuuuuss :* <3

Ovido - Quiz & Flashcards