sparkliing

Alla inlägg under april 2011

Av Samira - 6 april 2011 18:07

Här hörrni, här har ni balklänningen jag vill köpa.
Köper jag den så är det den jag kommer ha på mitt framtida
bröllop också, haha. :) Så att ni vet ;)
Den är så jääävla vacker. Tycker jag.
Den liksom skriiker mitt namn! Och det var den FÖRSTA klänningen jag såg och provade, utav alla affärer vi var inne i. Är det inte ödet?


Skriv gärna vad ni tycker om den,
och huruvida ni tycker att den passar mig!

    


Peace!

Av Samira - 6 april 2011 11:56

Åh, detta är en riktigt braa vecka!
Det känner jag!
Jag kommer träffa ALLA mina underbara tjejer den här veckan. <3
Idag ska jag umgås med Jeja, vi ska ut på joggingtur, och
sen bara prata och skratta och ha så kul som vi alltid har. :) Y
Imorgon ska jag umgås med Jojjs, vi ska mysa, prata och baka lite & sånt. :) Y
På Fredag ska jag umgås med Mickis, vi lär nog dra ut på krogen, iih. :D Y
Och på Lördag ska jag umgås med Jessy :D :D Krogen då med hihi ;D Y
Åh vad jag tycker om er, mina underbara brudar!!

DESSUTOM ska jag börja jobba på Campingen på Fredag. :)
Dock bara i 4 timmar, men ändå! :) I'm the first one to start, muhaha ;D :D 
Var där nere nyss och kvitterade ut nyckel osv.

Carrita var där och hälsade på också, och hon sa något uppenbart.
"Samira, du är den Yngsta av alla här, men du har varit här längst av alla också. :D"
Och det är ju fanemej sant! :O :D Blir mitt sjätte år i rad nu. :) Det är niice.

Nu ska jag slänga in lite tvätt, :)
Peace.


PUUUUSS :* <3

Ovido - Quiz & Flashcards