sparkliing

Alla inlägg den 20 april 2011

Av Samira - 20 april 2011 15:52

oooh, det går riktigt bra nu!
Vilken härlig känsla!
Imorgon är det all in som gäller,
främst med min Jessy, eftersom det är våran kväll imorgon. <3
Men även med Malin, Caisa, Mickis & Jeja! :) <3
Nästan alla mina härliga tjejer samlade på ett och samma ställe.
Det kommer bli en bra kväll. :D
Dagen kommer också bli awesome, ska shoppa med Jessica
tills knäna viks under oss! Typ iallafall ;)

Tillägnar denna låten till imorgon ;)

Speciellt denna text.
Cause I may be bad but I'm perfectly good at it.
Muhahaha ;D

Nästa vecka på Fredagen så är det dessutom Grillmys
med härliga Etuna gänget! :)
PLUS att jag och min snuff Jojjs ska på Modell för en dag i Västerås först! :D
Myys. <3 hihi.

Har idag pratat med en väldigt trevlig kvinna,
om min volontärresa i vinter.
Tänker nog välja deras organisation, efter att ha lyssnat på hennes berättelse om hur/när de startade organisationen, samt vad deras arbetsområden där är :)
Känns riiktigt bra detta! :D iiih! Nu börjar det hända saker på riktigt.

Har för övrigt börjat jobba nere på campingen, för er som inte visste det.
Börjar väl på heltid runt Juni månad ungefär, men jobbar redan nu då och då :)
Kommer kännas jävligt skumt den sommaren jag inte jobbar där längre!

Nu ska jag göra mig iordning för att åka iväg på kören snart.


PUUUUUSS! :* <3

Ovido - Quiz & Flashcards