sparkliing

Direktlänk till inlägg 6 augusti 2010

Fett schemalagd!

Av Samira - 6 augusti 2010 18:09

Jag äälskar när jag har mycket saker o göra, det är nice! =)

Gillar inte o bara hänga, blir så rastlös!

Idag efter jobbet gick jag till Jolanta och fick massage, sjukt skönt!

Nuu är jag hemma, och jag & papi ska precis börja äta lite rökta räkor

och dricka lite vitt vin =)

Efter det blir det en dusch, sen lite mojitos och grillning.


Sen jobbar jag Lördag, Söndag & Måndag,

och på Tisdag åker jag till Fredrik! :)

Stannar tills på Fredag, yeey :D

Sen jobbar jag igen, fram till den 22a Augusti.

Och den 24e åker Jag och Malin nog till Magaluf.

Kommer hem den 9e September, och den 11e September

har jag blivit ombedd att vara bartender på en privat-fest

som goda vänner håller i :) Kan inte bli mer underbart än såhär.


  


Sen den 25e September börjar jag jobba på Amazon,

om det sen inte blir så att jag flyttar till Sälen i ett halvår och

säsongsjobbar där, på ett ställe som heter Experium. :)
Det vore ju nåt.


Såå, livet leker, Samira är lycklig som fan,

och jag kunde inte befinna mig på ett bättre stället i livet
än vad jag gör just nu.



Det här gillar vi, Det är bra skit! :)



PS.

Pappa, Mamma & Syrran ääger! <3

DS.




PUSSPUUUUSS! :) :* <3

 
 
Ingen bild

asha brandt

6 augusti 2010 19:01

Är så roligt med all flyt du har i ditt liv just nu:) Lov U

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Samira - 7 augusti 2012 01:04


Happy girl! Bästa tiden i mitt liv på väldigt länge, och det är jag sjukt tacksam för!Fina vänner, bra jobb, schysst lägenhet, men det bäästaste av allt, världens finaste pojkvän! <3      Ikväll har varit en mycket bra kväll,middag och vin med min...

Av Samira - 13 februari 2012 19:34


Shiit, var ett bra tag sen jag bloggade sist nu! :) Ganska mycket har hänt, men samtidigt ganska lite. Trivs som faan på Le grand, älskar kollegorna och älskar draget i baren!Varit där i 4 månader redan, känns toppeeen :) I kärleksväg har det inte hä...

Av Samira - 16 januari 2012 17:57


Skit också...Ett ögonblick av ångest.Jag måste göra något med mitt liv.Jag vill inte leva i ovisshet hur länge som helst, det går liksom inte. Jag får panik av alla dessa tusen olika grejer jaghåller på med till och från. Jobb, plugg, extrajobb, inge...

Av Samira - 29 december 2011 22:37

Så mycket att berätta om men så lite tid! Haha :) Först kan jag berätta allt jag fick i Julklapp, vilket var helt SJUKT mycket saker. Fattar det fortfarande inte. Massor, var det. Bortskämd? Ja. PianostolKnivarHanddukarBäddlakan-setVanliga lakanDusch...

Av Samira - 19 december 2011 15:05


Det känns som om någon slagit ner mig med ett järnrör,spottat på mig, rest mig upp igen för att sen slå ner mig igen och börja sparka på mig.Ungefär så, känns det.Helgen som skulle bli så himla bra blev totalt, helt, jävla värdelös, och ännu sämre än...

Ovido - Quiz & Flashcards