sparkliing

Alla inlägg den 31 augusti 2010

Av Samira - 31 augusti 2010 16:42

Yeeeeah!

Imorgon är det kryssning som gäller!

med jobbet. :) Ska bli så grymt kul!

Jag ska skaka rumpa för hela jävla världen! Kommer inte ha någon

rumpa kvar när jag kommer hem! haha ^^

Har ägnat 2 timmar idag åt att försöka välja outfits inför morgondagen,

och nu har jag Äntligen lyckats skrapa ihop 5 olika outfits

som jag känner mig nöjd med!

En buss- och kliva på båten outfit,

En middags outfit,

En party outfit

En sova-ett-par-timmar-kanske? outfit.

och En bakis- och åka hem outfit! :)

STRÅLANDE!


På Fredag är det Grönan som gäller,

med Jessy och Chrissie. :)

Palmis och en kompis till honom kanske hänger på också!

Det blir nice! :D


Och på Lördag ska jag jobba på Amazon,

det är Docenterna-konsert. :)


Nu ska jag tagga!



PEACE!



Pusspuuuuuuuss! :* <3


Ovido - Quiz & Flashcards