sparkliing

Alla inlägg den 15 september 2011

Av Samira - 15 september 2011 21:39

Jag tänker skriva om det negativa först, så att jag kan spara det positiva
till sist och bli glad på slutet istället, haha :)
Eller skriva och skriva, tänkte bara lägga ut en liten låttext-snutt om hur jag känner just nu, till och från. Jag är ju dum nog som låter folk köra med mig,
och accepterar sättet dom vill att saker ska vara på, fast jag själv kanske tycker motsatsen och rent ut av blir irriterad och tycker att dom är respektlösa och lite smådryga sådär. Men nu fåre fan vara slut på det! Måste lära mig att säga ifrån bättre, även om det är svårt och även fast man kanske gör någon sur eller arg då.
Lyssnar, respekterar och accepterar inte människorna det man har att säga så kanske det inte är några människor som ska finnas i ens liv just nu?
Om dom bara har ögon för sig själva, och sitt eget välbefinnande, så att säga.

I'm about to break
And lose it again
You're turning back my clock
You  make my cherry pop.

Jaa, neej, till det roliga nu istället tycker jag! :)
Jag sov hos min fina Johanna igår, och vi drack vitt vin, åt fruktfat, tittade på Tv och pratade om allt mellan himmel och jord, och det var så hiimla skönt!
Det DÄR är en vän som alltid har funnits där, och alltid kommer att göra.
Även om man inte hörs varje dag, så vet vi ändå vart vi har varandra och kan känna ett enormt stöd och en stoor trygghet hos varandra! Vi har känt varandra i 9 år, och vi har faktiskt aaldrig bråkat :)
DET är vänskap det! <3


Imorgon blir det utgång i Eskilstuna, Brasseriet såklart ;) efter en kort (tyvärr!)
förfest hos Jojjs & Richard! :) Dansa dansaaa. :D
Och på Lördag blir det oockså utgång, fast i Katrineholm! :D Förfest hos Caisa!
Man är ju tvungen att variera sig lite, haha :D Annars vore det ju tråkigt ^^
Dansaa dansaaa all night long där också! :D
Jag tror det kommer bli bra, jag :) Hoppas på det iallafall!


Nu får det räcka med "bloggande" för idag! :)


Puuuuuuuss! :* <3

Ovido - Quiz & Flashcards