sparkliing

Alla inlägg den 6 juni 2011

Av Samira - 6 juni 2011 18:51

Nej, vad dålig jag är på att blogga!
Får så dåligt samvete. :P

Ska strax grilla med mami, papi & lilsis', sen äta svenska jordgubbar :) <3

Idaag var nog den mest hektiska dagen på jobbet hittills, det
börjar dra igång på riktigt nu!
Jag gillar att jag har heltid på campingen, jobbar 6-7 dagar i veckan där,
ibland tillochmed 9dagars-veckor..
Samtidigt som jag har jobb på Amazon, kyrkogården och nu snart på Värdshuset också... Vill man iväg till Indien så vill man. :)
Fast jag är en sån där som, om jag har bestämt mig för att göra något
så gör jag det också. Man kan ju inte hålla på o halvfjösa sig genom livet.
Min värsta mardröm är att när jag ligger där på min dödsbädd tänka att jag inte levt mitt liv till fullo... Såå, lev, hörrni! :)

På onsdag är det ju bal också, wihuu!
Jag och Marcus åker limousin dit, tufft eller vad? :)
Vi blir tillochmed bjudna på typ champagne eller nåt i limon! :O Fuck yeah.

Ska försöka åka iväg till Öland i typ 3 dagar vecka 31 också..
Är det någon som vill följa med så är det bara att hojta till! :)
Ju fler, desto roligare!

Imorgon är det personalfest efter jobbet, niice.
Spela tennis, äta gott & dricka godare :) ;) hihi.

Jaha, vad mer.. Ikväll ska syrran sova här! :) Myspys.

Mer? Justja. Jag svävar på rosa moln :') <3


Peace!

         lite blandade bilder från jobbet osv..

titta vad gulliga lappar man hittar på jobbet när man kommer dit :)
med hjärtan o grejer, hihi.

Ciao!

Ovido - Quiz & Flashcards