sparkliing

Alla inlägg den 6 december 2011

Av Samira - 6 december 2011 23:58

Jag har typ tråkigt, så jag tänkte skriva 10 sanningar om mig själv! :)
Are you people readyyy? ;)

1. Ibland när jag är själv hemma och är lite rädd eller uppskrämd så brukar jag "hoppa" upp i sängen,
utifall det är något eller någon där under som vill ta tag i mina ben...
2. Jag älskar att bli kallad gumman, eller hjärtat.
3. Jag gråter alltid till "Biggest loser", "Extreme home makeover" och liknande program.
4. Jag har aldrig rest utanför Europa.
5. Jag älskar att kramas.
6. Jag tycker om originell romantik. (Frukost på sängen, hålla upp dörren, spontana blombuketter, osv)
7. Jag gillar inte lasagne.
8. Jag har kort stubin och blir lätt irriterad eller frustrerad.
9. Jag tänder på killar med stora, starka händer. (Inte alla killar alltså, haha.)
10. Jag är en pengaslösare, och shopaholic. Varför inte ta vara på livet medans vi ännu har det, liksom?

Ovido - Quiz & Flashcards