sparkliing

Alla inlägg den 26 januari 2011

Av Samira - 26 januari 2011 23:32

shiit, musik musik musik. <3
Musiken är mitt allt, eller ah, tätt tätt följt utav
min syster, min mamma och min pappa iaf. :)


  


jag tänker sitta uppe halva natten och lyssna på musik!
så det så. Tänker nog ta mig en cider också,
eller ett glas vin. Det är ju faktiskt lill-lördag.
Och jag jobbar hela helgen, så jag får bara se andra förtära alkohol,
så då kan jag faktiskt få förtjäna en drink eller cider ikväll ;)
alkis-varning på Samira? Haha ;D


owh, imorgon åker min älsklings-Jessy till Thailandet. :(
utaan mig.. känns sådär, faktiskt. Ville ju verkligen åka.
Men jag funderar staarkt på att dra en 2-veckors tillbaka till Magaluf
i sommar, om jag får med mig nån/några :) Vore så jävla awesome!
Nån som är på redan nu? :) ;)


Nähä, lite mer musik nu hörrni!
Trevlig natt på er!

           
(lite random bilder ;))


PUUUUUUUSS :* <3





Ovido - Quiz & Flashcards