sparkliing

Alla inlägg den 3 december 2010

Av Samira - 3 december 2010 14:48

...brukar de flesta tycka.
men alltså, jag kan inte minnas att det har varit
en vecka innan? Har det det? Helt sjukt. ^^

Har iallafall jobbat klart för dagen,
och alltså.. barnen håller fortfarande på o ger mig
födelsedagspresenter. :') <3 riktigt fina grejer är det också!!
blir helt ställd när de är så gulliga mot mig.

Igår sjöng Jag, Sofia & Simon ute i Dunker,
och jag blir behandlad som värsta proffset :O haha.
Får betaalt, äta gratis och till nästa Torsdag
ska det sättas upp affischer på oss och grejer! Jisses. ^^
Grymt kul. :D

Ikvääll ska jag först till Flen i nån timme för o kolla på syrran
när hon dansar, och sen blir det antingen PAAAARTYYY eller
hemmakväll med IDOOOOOL. Lite oklart det där fortfarande. ;D

Imorgon fira min systers pappaa,
och på Söndag är det Lucia-tåg i Malmakyrkan. :)
Klockan 16.00 & 17.00 , kom och titta/lyssna på oss vettja!


Nu blire städning och sen duschen, hehe. :)


Puuuusspuuuuuss :* <3



Ovido - Quiz & Flashcards