sparkliing

Alla inlägg under november 2010

Av Samira - 7 november 2010 14:35

Idol's låt till Unicef.
"All I need is you". GRYM! <3



nu blire höstpromenix i solskenet med mamsen :) <3
Är lite sugen på bio på Heron, men det får vänta!
lite tomt i pluskan just nu, hehe. :D

Peace!


PUUUUSS :* <3



Av Samira - 6 november 2010 13:10

owh, jag hade typ väärldens mysigaste dröm inatt.
fast samtidigt världens skummaste!
Jag fick en bebis, hihi. Men det var typ pyytteliten. :O
Som tummelisa, typ! Jag bar runt på den överallt.
Tillochmed på ett skepp som höll på o sjunka, haha.
Men det var inte ens läskigt, bara helt normalt där och då.
Jaa.. bra skumt. Men kul. :D


ikväll är det halloween fest på amazon, och jag jobbar :)
wiie. hoppas att jag får stå i stora baren som vanligt,
mest folk där, höhö ;D

nu ska jag typ sminka mig och fixa håret osv. :)

imorgon får det bli soffläge hela dagen,
och titta på massa repriser. Har liksom missat Desperate housewives,
Greys anatomy OCH Idol den här veckan! skandal.

 

PUSSPUUUSS! :* <3




Av Samira - 2 november 2010 12:23

ifall ni inte visste det, så är det tisdag idag.
tror jag?

idaag ska jag iallafall vara med Marcus. :)
och ikväll blire nog boxning med jessy, I think. :D


  


  

jag tror förresten inte att min katt är som andra, vanliga katter.
hon tycker inte om mjölk. inte ost. inte skinka. inte glass eller grädde..
men hon gillar bröd. ja, bröd gillar hon. och vindruvor. ( ? )
bra söt.

imorgon ska jag träffa Chrissie, sen på kvällen jobba på amazon. :)
Magnus Betnér it is.

ha en bra dag!


PUUUUUSS :* <3



Av Samira - 1 november 2010 16:58

haha, ja, nu får ni hjälpa mig! :)


På Lördag är det halloweenfest på Amazon,
och vi som jobbar i baren tänkte klä ut oss lite ;D


Vem gillar ni mig bäst som? ;)
Fairy-Samira (a) eller Devil-Samira ;D ?


    



PUUUUSSPUSS :* <3



Ovido - Quiz & Flashcards