sparkliing

Direktlänk till inlägg 2 juni 2010

Sista dagen... :'(

Av Samira - 2 juni 2010 16:55

Jahaja..... Det var det det. Nu har vi gått våran sista timme i barskolan på Magaluf, sommaren 2010. FETT SORGLIGT! :'( Började gråta. Så typiskt mig, haha. Det är ju för jävla härliga och underbara lärare och elever...

Igår på teorilektionen så började min huvudlärare, Anders, och hans lärling Peter att kasta is på mig, och sen kastade jag tillbaka, Då drar dom ut mig till vattenslangen och sprutar ner precis Hela mig, från topp till tå.

Jag ger såklart igen, men bara pyttelite! Stänkte typ 5 droppar vatten på Anders sen, och då häller han sur, gammal äcklig ananasjuice i mitt HÅR, OCH drar ut mig till vattenslangen igen. Great. Inte för att jag kunde bli blötare än jag redan var, men. Snacka om att folk tittade konstigt på mig när jag med plaskande steg gick hem sen... Haha :D ^^


Idag har det som sagt varit Sista dagen här, och Imorgon bitti vid 10 börjar vi med vårat första prov, det teoretiska.

Sen har vi det praktiska provet, och sist Flair/Free poor/Drink-provet.


Sen på Fredag är det dags för DRINKTÄVLINGEN, wohooo!

Man får göra precis Vad som helst, tillochmed servera sin drink i en gummistövel om man vill det liksom. Vi kommer ha 12 domare framför oss, sen Publikdomare som består av Turister, Bartenders här i Magaluf och lärare. Nervös? Inte då.

Håller bara på o kissa på mig.

Senare på Fredag-kvällen är det avskedsmiddag med lärarna, då går vi All in!


Dock får jag egentligen inte dricka på en vecka nu, då jag äter antibiotika.

Citromax. ALLA har varit eller är sjuka. Helt galet. ^^

Men jag pratade med läkaren idag, och jag får dricka Lite i helgen (a)



Nu ska jag hem och plugga som Fan, inför alla proven imorgon,

sen äta lite middag, sen göra en hyffsat tidig kväll och hoppas på det bästa inför morgondagen. Håll tummarna för mig!



Just det, Anders skrev ett personligt litet "farväl-meddelande" på Allas armar idag under lektionen. På mig skrev han "Jag gillar inte att tänka"

Hm. Uppenbarligen så har dom fått intrycket här nere också av att jag har lite blondin i mig. Undra varför.

Haha ;D


Haft en helt underbar tid här hittills, men än är det inte över :)


Längtar hem, Vi ses snart igen allihopa!



PUSSPUSS! :* <3




 
 
Ingen bild

Pappi

2 juni 2010 17:46

Jag håller tummarna :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Samira - 7 augusti 2012 01:04


Happy girl! Bästa tiden i mitt liv på väldigt länge, och det är jag sjukt tacksam för!Fina vänner, bra jobb, schysst lägenhet, men det bäästaste av allt, världens finaste pojkvän! <3      Ikväll har varit en mycket bra kväll,middag och vin med min...

Av Samira - 13 februari 2012 19:34


Shiit, var ett bra tag sen jag bloggade sist nu! :) Ganska mycket har hänt, men samtidigt ganska lite. Trivs som faan på Le grand, älskar kollegorna och älskar draget i baren!Varit där i 4 månader redan, känns toppeeen :) I kärleksväg har det inte hä...

Av Samira - 16 januari 2012 17:57


Skit också...Ett ögonblick av ångest.Jag måste göra något med mitt liv.Jag vill inte leva i ovisshet hur länge som helst, det går liksom inte. Jag får panik av alla dessa tusen olika grejer jaghåller på med till och från. Jobb, plugg, extrajobb, inge...

Av Samira - 29 december 2011 22:37

Så mycket att berätta om men så lite tid! Haha :) Först kan jag berätta allt jag fick i Julklapp, vilket var helt SJUKT mycket saker. Fattar det fortfarande inte. Massor, var det. Bortskämd? Ja. PianostolKnivarHanddukarBäddlakan-setVanliga lakanDusch...

Av Samira - 19 december 2011 15:05


Det känns som om någon slagit ner mig med ett järnrör,spottat på mig, rest mig upp igen för att sen slå ner mig igen och börja sparka på mig.Ungefär så, känns det.Helgen som skulle bli så himla bra blev totalt, helt, jävla värdelös, och ännu sämre än...

Ovido - Quiz & Flashcards