sparkliing

Direktlänk till inlägg 20 oktober 2011

Människosläktet.

Av Samira - 20 oktober 2011 16:27

Jag vet inte riktigt, men det senaste året typ,
så har jag haft jäävligt svårt för människor...
Jag blir lättare arg, ledsen och frustrerad på människor.
Speciellt människor som inte förstår mig, eller uppfattar mig på
ett helt felaktigt sätt, och Antar och drar egna slutsatser,
utan att egentligen känna mig. Grymt irriterande...
Men detta har haft både sina för, och nackdelar tror jag.
Jag har börjat visa mina riktiga känslor mer,
och visar mig mer aggresiv och ilsken och kapabel till att vara ledsen,
än vad jag gjorde förut.
Och det är väl lite tråkigt för dom människor som bara uppfattat mig
som "Happyface-Samira" förut, men för mig är det rätt skönt faktiskt.
Visst, jag saknar också Happyface-Samira, som alltid gick runt och var glad utåt,
fast hon kanske inte var det i hjärtat,
men det var ändå skönare att "trycka bort" smärtan och ledsamheterna på något sätt, och låtsas som att dom inte fanns där.
Svårt att förklara...
Innan så har jag Alltid försökt se positivt på Allting, precis allting,
men nu börjar väl verkligheten komma ikapp mig, antar jag....
Människor är inte dom man tror att dom är,
dom är inte så lojala, varma & fina som man tror och man kan definitivt inte alltid lita på dom som man Aldrig trodde skulle kunna hugga en i ryggen.


Någonstans på vägen tappade jag bort mig själv.
Någonstans mellan dåliga kärleks-förhållanden, knagglig ekonomi,
brist på äkta vänner, allmänt tristess och problem med mig själv tappade jag bort mig. Typiskt.

Jaja, nu ska jag iaf strax iväg o träffa min <(")kompis,
feett länge sen! Det ska bli kul. :)

Och imorgon ska jag jobba i baren på Brasserie Le Grand, kul sataan! :D

Resten av helgen blir lugn lugn luuugn! Trist. Men nödvändigt.
Jag är så jäävla pank nu...
Fick massa räkningar på posten idag, från facket osv...
Bensinen är snart slut... Smöret är slut... Ooch på Tisdag får jag bara 2000:- ,
för en konsert Jag hade med "De 3 Essen" i September...
Och det ska man klara sig på i en månad. (Y)
Sen nästa månad får jag bara 1300 spänn, från CSN :S Enda inkomsten liksom,
Hur gick det till? Att vara student suger.

Crazy world we're living in.



 

It took all the strength I had but I crawled up on my feet again.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Samira - 7 augusti 2012 01:04


Happy girl! Bästa tiden i mitt liv på väldigt länge, och det är jag sjukt tacksam för!Fina vänner, bra jobb, schysst lägenhet, men det bäästaste av allt, världens finaste pojkvän! <3      Ikväll har varit en mycket bra kväll,middag och vin med min...

Av Samira - 13 februari 2012 19:34


Shiit, var ett bra tag sen jag bloggade sist nu! :) Ganska mycket har hänt, men samtidigt ganska lite. Trivs som faan på Le grand, älskar kollegorna och älskar draget i baren!Varit där i 4 månader redan, känns toppeeen :) I kärleksväg har det inte hä...

Av Samira - 16 januari 2012 17:57


Skit också...Ett ögonblick av ångest.Jag måste göra något med mitt liv.Jag vill inte leva i ovisshet hur länge som helst, det går liksom inte. Jag får panik av alla dessa tusen olika grejer jaghåller på med till och från. Jobb, plugg, extrajobb, inge...

Av Samira - 29 december 2011 22:37

Så mycket att berätta om men så lite tid! Haha :) Först kan jag berätta allt jag fick i Julklapp, vilket var helt SJUKT mycket saker. Fattar det fortfarande inte. Massor, var det. Bortskämd? Ja. PianostolKnivarHanddukarBäddlakan-setVanliga lakanDusch...

Av Samira - 19 december 2011 15:05


Det känns som om någon slagit ner mig med ett järnrör,spottat på mig, rest mig upp igen för att sen slå ner mig igen och börja sparka på mig.Ungefär så, känns det.Helgen som skulle bli så himla bra blev totalt, helt, jävla värdelös, och ännu sämre än...

Skapa flashcards